miercuri, 3 decembrie 2008

A fi absolvent al Politehnicii din Timișoara

Am absolvit Politehnica din Timișoara ăn 1962. Am fost apoi cadru didactic al facultății de electrotehnică până prin 1975. Doctoratul l-am luat tot la Politehnica timișoreană. mi-am început cariera în calculatoare electronice la MECIPT (Mașina Electronică de Calcul a Institutului Politehnic Timișoara).

Viața și nu neapărat voința mea m-a dus apoi la București. Am fost la mai multe universități de aici din țară și din străinătate. Prima recunoaștere pentru mine a UPT (IPT pe atunci) a fost în 1962 când am fost repartizat să fiu cadru didactic la Politehnica din București (nu m-am prezentat, am vrut să rămân la IPT) și a doua în 1966 când am fost admis pentru studii doctorale la Universitatea din Cambridge - Anglia și mi s-a comunicat oficial că studiile universitare la Politehnica din Timișoara îmi sunt echivalate ca fiind de nivelul corespunzător intrării în celebra universitate.

Peste tot pe unde a fost nevoie să o spun, am afirmat cu mândrie că sunt absolvent al Politehnicii timișorene și am remarcat cu satisfacție că interlocutorii știau că Politehnica din Timișoara are un prestigiu binemeritat.

De aceea am întitulat această scurtă intervenție "A fi absolvent al Politehnicii din Timișoara".

Prof. Vasile Baltac

Mai multe la:
www.vasilebaltac.ro
blog.vasilebaltac.ro
evocari.vasilebaltac.ro
podcast.vasilebaltac.ro




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu